Közeli kirándulástippek 2.

Cikk írója:
Oláh Rita

Közeli kirándulástippek 2.

A hétvégén, vagyis 2022. január 29-én megint kirándultunk. Az én egyik bakancslistám 3 éve, hogy fagyott vízesést lássak, mert akkor voltunk a Pádison egy szervezett túrán, és a nagy hóban az volt a cél, hogy megnézzük befagyva a Csoda forrást, de nem sikerült odáig elmentünk. Nem fért bele az időbe, mert lassan haladtunk a nagy hó miatt. Tavaly Solymáron próbálkoztunk, de akkor nem volt befagyva a vízesés. Most szerencsénk volt, mert bár melegedett az idő, a háromból egy vízesést fagyva találtunk. Nagyon szép volt. Először Szentendrére mentünk a Dömör kapuhoz. Ez a vízesés volt befagyva. Ezt ábrázolja a fenti kép is. Szerencsénk volt mert visszafelé jövet pár órával később hallottuk, hogy valakik betörik a jeget ott, a vízesést gondolom nem törték szét. Itt még túráztunk egyet, valamilyen barlanghoz, először erdei úton, majd kövesúton menve az Annavölgyi-vízeséshez. Ebben víz se volt. Innen kövesúton mentünk vissza az autóhoz a másik vízeséshez.
Innen átmentünk Visegrádra az Ördögmalom vízeséshez. Mondták hogy ez nagyon szép befagyva, de ezt már nem láttuk meg, mert teljesen ki volt olvadva. De azért így is szép volt. Azért itt még sétáltunk egy kicsit. Felmentünk valami széles úton, ami elég csúszós volt a nagy sár miatt. Féltem, hogy hogy fogok itt lejönni, mert a lefele menet nekem sokszor problémás. Bár ez nem volt annyira meredek, hogy csúszosság nélkül sima ügy lett volna, de azzal már nem. Visszafelé a Spratacus ösvényen mentünk vissza, ahol megintcsak féltem, hogy lesz egy nagyon meredek rész, ami ebbe a sárban csúszós lesz, de végül még jobb is volt, mint az előző ösvény. Összesen kb. 10 km-t mentünk.

A felső kép saját fotó.

Kiemelt ApróHirdetések

További kiemelt ApróHirdetések »

ApróVilága Magazin ajánló

További magazin cikkek »

Helyi látnivalók

További helyi látnivalók »

Helyi Programok / események

További helyi programok / események »

Helyi szolgáltatók

További helyi szolgáltatók »